OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lid worden van Oldtimerclub Nijkerk

Aan het lidmaatschap van de OCN zijn enkele voorwaarden
verbonden, waaraan U moet voldoen om lid te kunnen worden. Deze zijn:

• Het lidmaatschap staat open voor mensen die woonachtig zijn in Nijkerk e.o. geïnteresseerden kunnen ook lid worden zonder dat zij in het bezit zijn van een klassiek/oldtimer voertuig.
    Heeft men wel een klassiek/oldtimer voertuig in zijn bezit, dan moet de auto, motor of bromfiets minimaal 30 jaar oud zijn.
  • De auto, motor of bromfiets waarmee aan de OCN ritten wordt deelgenomen dient aan alle wettelijke eisen te voldoen. D.w.z. minimaal een W.A.-verzekering en (voor auto’s) een geldige APK. Daarnaast moet de berijder van het voertuig in het bezit zijn van een daarvoor vereist rijbewijs.

NB: Het bestuur van de OCN (de organisatie) is niet verantwoordelijk en op geen enkele wijze
aansprakelijk voor eventuele nadelige gevolgen van deelname aan de OCN ritten.

Het lidmaatschap loopt van 1 januari t/m 31 december.

De administratiekosten voor inschrijving bij de OCN zijn eenmalig € 5,-

De contributie (2019) :
– volwassenen vanaf 19 jaar: € 30,- per jaar
– jeugdleden t/m 18 jaar : € 15,- per jaar

Lid worden?
Aanmelden kan door onderstaand inschrijfformulier te downloaden, invullen en ondertekenen daarna scannen en als bijlage per e-mail te versturen naar het bestuurslid algemeen (Bertjan Heijmans).

Na toelating door het bestuur ontvangt u een bevestiging van uw lidmaatschap.
    Voor meer informatie over hoe wij om gaan met uw persoonsgegevens verwijzen wij u graag naar onze privacy verklaring.